support-01

DinZ Web helpdesk

Iedere module van DinZ Web kent een uitgebreide handleiding voor optimaal gebruik. Ook vindt u daar de FAQ (veel gestelde vragen). Indien u toch een beroep wilt doen op ondersteuning, kunt u een training volgen, klassikaal of achter uw eigen PC.  De helpdesk is er om u te ondersteunen bij ICT vraagstukken.

Telefonisch support

De helpdesk van DinZ Web is bereikbaar op telefoonnummer 0900 – 1568 van maandag tot en met vrijdag van 12.00 tot 17.00 uur.

Let op: houd uw AGB-code bij de hand. Er wordt u gevraagd deze in te toetsen. U wordt dan doorgeleid naar de helpdeskmedewerker in uw regio.

Ondersteuning met Teamviewer

Support bij vragen over de werking van ICT betekent dat de helpdeskmedewerker via de demo-omgeving meeloopt met uw stappen in de live omgeving. De helpdeskmedewerker heeft echter geen toegang tot uw persoonlijke live omgeving maar heeft hiertoe wel de de mogelijkheid. Dit wordt indien nodig met u besproken en geschiedt na uw toestemming via software programma Teamviewer. Klik hier voor meer informatie over Teamviewer en voor het (gratis) downloaden van dit programma.