Dinz Web support

Ieder scherm van Dinz Web kent een online help voor optimaal gebruik. Ook kunt u gebruik maken van de FAQ (veel gestelde vragen). Beiden functionaliteiten zijn alleen beschikbaar binnen de applicatie. Indien u een beroep wilt doen op ondersteuning, kunt u een training volgen, klassikaal of achter uw eigen PC.  De support is er om u te ondersteunen bij ICT vraagstukken.

De support van Dinz Web is bereikbaar op telefoonnummer 0900 – 1568 van maandag tot en met vrijdag van 12.00 tot 17.00 uur. In het menu is een keuze voor Zelfstandige Zorgverlener, Zorgaanbieder, Kraamzorg en Financieel.  Er wordt u gevraagd deze in te toetsen. U wordt dan doorgeleid naar de supportmedewerker bekend met de module en uw Dinz web omgeving.

Support bij vragen over de werking van ICT betekent dat de supportmedewerker via de demo-omgeving meeloopt met uw stappen in de live omgeving. De supportmedewerker heeft geen directe toegang tot uw persoonlijke live omgeving maar heeft hiertoe wel de de mogelijkheid. Dit wordt indien nodig met u besproken en geschiedt na uw toestemming via software programma Teamviewer. Klik hier voor meer informatie over Teamviewer en voor het (gratis) downloaden van dit programma.